my love
my love
best dirim

    به نام خداوندعشق

سلامي دل شكسته:

من از ديار عشق به تو نامه مي نويسم.

اينجا همه پروانه ها در شمع عاشقانه سوخته اند

بلبلان دركنار گل پژمرده شان آرام خوابيده اند

ماه تمام شب را دنبال خورشيد مي گردد

عمري مي خواستم كه عشق را با مدادرنگي هايم نقاشي كنم.غافل از اينكه عشق يعني يكرنگي!

يادته آن روز آسمان را تقسيم كرديم؟

باران براي من،خورشيد براي تو،برف براي من،ستاره براي تو!

ولي از آن روز مدت ها گذشته و باراني كه سهم من بو از چشمانم باريد

و تمام برفي كه مال من بود روي سرم نشست.

ولي ناراحت نباش به لبخند خورشيد و چشمك ستاره مي ارزيد.

وقتي اين نامه به تو ميرسد من ديگر خوابيده ام شك ندارم كه زيرخاك هم خواب تورا ببينم.

از اين كه زود رفتني شدو مرا ببخش!!!




نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت17:01---2 ارديبهشت 1391
س اولا وب خوبی داری دوما منم عین شما دلم شکسته دوست داشتی بهم سربزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهشنبه 18 فروردين 1391برچسب:, توسط amin & parmida
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.